Technisch servicedesk medewerk(st)er

Doorwerth, Nederland
Solliciteer
12 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 2500 - 2800 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 40
Ervaring: Ervaren (Niet Leidinggevend)
Opleidingsniveau: MBO of gelijkwaardig
Heb jij wat technisch inzicht, ben jij klant- en servicegericht en ook nog eens op zoek naar een uitdagende en adwisselende baan? Lees dan snel verder.


Je bent de schakel tussen klanten en collega's binnen het team van Servicedesk in Doorwerth. Dit team bestaat uit zes medewerkers servicedesk, twee planners en een coördinator. Jij bent service- en klantgerichtheid en vindt het werken in wisselende diensten tussen 7.30 en 18.00 uur geen probleem. In de rol die jij aanneemt van servicedeks medewerker heb je veel contact met de externe klant en met de monteurs die onderweg zijn. Het is dan ook belangrijk dat je elkaar begrijpt en voor elkaar door het vuur gaat.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en afwisselende baan in een dynamische omgeving;
  • Marktconform salaris tussen de €2500 en €2800 en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een fulltime baan in dagdienst binnen een sterk groeiende organisatie die jouw persoonlijke ontwikkeling ook hoog in het vaandel hebben;
  • Sfeervolle bedrijfsuitjes;
  • Een informele werksfeer waar met plezier én humor hard gewerkt wordt.

Wat ga je doen?

  • Je neemt storingsmeldingen aan en neemt deze in behandeling. Op basis van de contractafspraken, de historie en de input van de klant beoordeel je de urgentie van de melding;
  • Indien je een storing zelf telefonisch kunt oplossen doe je dit;
  • Gaat het om een storing die je niet zelf op kunt lossen, dan zorg je ervoor dat details van de storing goed worden overgedragen aan de monteur;
  • Tijdens het klantcontact signaleer je de behoefte van de klant en adviseer je op het gebied van (extra) diensten in onze service zoals het aanbieden van een onderhoudscontract;
  • Nadat de monteur de storing/service heeft uitgevoerd, zorg je voor de administratieve afhandeling hiervan, zoals het beoordelen van de werkbonnen.

Wat vragen wij?

  • Je hebt MBO werk- en denkniveau en daarbij is ervaring in een technisch bedrijf een pré;
  • Je beschikt over adviesvaardigheden en denkt in oplossingen;
  • Je staat stevig in je schoenen en kunt snel schakelen; het ene moment heb je een klant aan de telefoon die een storing meldt en het andere moment zoekt een monteur afstemming over de klantbehoefte;
  • Gestructureerd werken en overzicht houden in een dynamische omgeving is jouw tweede natuur.

Nog wat over het bedrijf
Het bedrijf staat bekend om het nastreven van een leidinggevende en vooruitstrevende rol in de ontwikkeling, productie en wereldwijde verkoop van innovatieve, technologisch vooruitstrevende en kwalitatief hoogwaardige producten op het gebied van deur- en poortautomatisering.

Daarbij zijn zij een klantgerichte service- en onderhoudsorganisatie met vele productontwikkelingen en gemotiveerde medewerkers.

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Vragen? Neem dan contact op met mij
Tags
Tags
nas
nijmegen
arnhem
doorwerth
technisch
administratief
Vergelijkbare vacatures