Customer care in de logistiek

Nijmegen, Nederland
Vacature is vervallen
105 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 2200 - 2900 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 40
Ervaring: Ervaren (Niet Leidinggevend)
Opleidingsniveau: MBO of gelijkwaardig

Als customer care medewerker in de logistiek krijg je eigen klantenpakket, waar je alleen of samen met een collega verantwoordelijk voor bent. Dit zal een mix zijn tussen Nederlandse en buitenlandse klanten. Voor deze klant(en) ben je verantwoordelijk voor het accountbeheer, de correcte verwerking van de dagelijkse orderflow, voorraadbeheer (binnenkomende en uitgaande goederen), facturatie en rapportages.

Je bent dus de spin in het web voor een of meerdere klanten. De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 7:30 tot 17:30 uur. En je bent bereid om wel eens over te werken.

Voorkomende werkzaamheden zijn:

  • Invoeren en begeleiden van inkomende en uitgaande goederen;
  • Het op een juiste wijze onderhouden van contacten, zowel intern als extern;
  • Het registreren en rapporteren van afwijkingen aan leidinggevende;
  • Het naleven van gemaakte afspraken (intern / extern) omtrent bestaande procedures en controle hierop;
  • Onderhouden en bevorderen van een goede samenwerking met medewerkers van alle afdelingen.

Wij bieden

  • Salaris volgens CAO Beroepsgoederenvervoer schaal E (indicatie €2200 - €2900,- bruto per maand)
  • Reiskosten vergoeding vanaf 5,1 km enkele reis, met €0,10 ct per km
  • Kans op een vast dienstverband bij het bedrijf;
  • Je gaat aan de slag in een team met circa 15 enthousiaste collega's
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Fulltime baan in dagdiensten.

Wij vragen

  • Je hebt MBO4 of HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in zowel woord als geschrift;
  • Je bent klantvriendelijk (maar wel met kritische instelling), accuraat en een echte teamplayer;
  • Je hebt interesse in de logistiek;
  • Stressbestendig, pro-actief en in staat om prioriteiten te stellen;
  • Fulltime beschikbaar.

Het is afwisselend werk, dus je moet snel kunnen schakelen, vooral bij spoedorders. Ook heb jij inzicht in logistieke processen en weet jij computersystemen snel eigen te maken.

Je werkt namelijk onder andere met MS Office, Outlook, Warehouse management en order entrysystemen.

Daarnaast heb je een flexibele houding ten aanzien van werktijden en incidenteel overwerken.

Nog even wat over het bedrijf

Dit bedrijf verzorgt voor haar klanten de opslag en het transport van allerlei soorten medicijnen. Wanneer de klant de producten nodig heeft, worden deze verzameld, verpakt en gecontroleerd.
Wil jij ook bijdragen aan dit proces en ervoor zorgen dat de juiste producten op tijd bij de juiste persoon terecht komen? Dat kan! Lees hier onder snel verder hoe je het beste kunt solliciteren.

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop “solliciteer direct!” en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! 

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Tags
Tags
nijmegen
nas
wijchen
logistiek
administratie
Vergelijkbare vacatures