Medewerker invordering

Druten, Nederland
Solliciteer
14 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 1800 - 2000 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 32 - 40
Ervaring: Starter
Opleidingsniveau: MBO of gelijkwaardig

Sta jij stevig in je schoenen en ben je niet bang voor een weerwoord? Je toont eigen initiatief, bent kwaliteitsgericht en kan uitstekend plannen en organiseren. Dan ben jij de perfecte kandidaat die wij zoeken!  

Dit bedrijf krijgt opdrachten van overheidsorganisaties voor het opzetten en uitvoeren van invorderingstrajecten.  Als medewerker van dit bedrijf ben jij onderdeel van het team invordering. Als medewerker invordering ben je verantwoordelijk voor de volgende resultaatgebieden: Je beoordeelt en rapporteert inzake verhaal en vordert ten onrechte of teveel verstrekte gelden terug en/of treft regelingen.

  • Een correcte en tijdige behandeling en afhandeling van de dossiers ;
  • Actief contact met debiteuren om een ‘relatie’ op te bouwen;
  • Zorgdragen voor de invorderingsrapportages;
  • Contacten onderhouden met externe belanghebbenden;
  • Je verzorgt het aanschrijven van debiteuren en verricht debiteurenonderzoek;
  • Verwerken van de rapportages van de buitendienst;
  • Actief en reactief contact zoeken met opdrachtgevers.

Wat wij bieden:

  • Een start salaris tussen de €1800 en €2000 bruto per maand;
  • Doorgroei mogelijkheden en opleidingsmogelijkheden;
  • 25 vakantiedagen op jaar basis;
  • Na 26 gewerkte weken pensioen regeling;
  • Reiskostenregeling;
  • De mogelijkheid om je salaris wekelijk te laten uitbetalen;
  • Werken in een prettige werksfeer met veel passie en plezier;
  • Bij goed functioneren een vast contract bij de opdrachtgever.

Wat wij vragen:

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding niveau 4 (richting administratief juridisch medewerker);
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Kennis van MS office;
  • Kennis van/ervaring met geautomatiseerde gegevensverwerking.
Nog even wat over het bedrijf

Het bedrijf waar je voor gaat werken bestaat al een lange tijd, al sinds 1991 en je krijgt er maar liefst 300 collega’s bij! Ze verlenen ondersteuning aan het Nederlandse bedrijfsleven, lokale overheden en woningcorporaties op breed financieel terrein en creditmanagement, (dwang)invorderingen handhaving van wet- en regelgeving, sociale zaken en woon en verhuursupport in het bijzonder. Ze zorgen ervoor dat vraagstukken bij opdrachtgevers uithanden genomen worden door totaaloplossingen en de juiste adviezen te bieden. In totaal zijn er 3 vestigingen in Nederland waaronder Den Haag, Brouwershaven en Druten.

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop “solliciteer direct!” en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Vragen? Neem dan contact op met mij
Tags
Tags
nijmegen
druten
gelderland
wijchen
fulltime
adminsitratief
sociaal domein
nas
Vergelijkbare vacatures