Vind jij het heerlijk om te plannen en ken jij logistieke processen op je duimpje? Als logistiek administratief medewerker bij Oriental Merchant maak je deel uit van het logistieke team. Je werkt in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is! Klantgerichtheid, het leveren van kwaliteit en betrokkenheid is waar onze medewerkers dagelijks voor staan. Als logistiek administratief medewerker ben je mede verantwoordelijk voor alle operationele zaken binnen de afdeling logistiek.
Wat ga je doen?
Samen met je collega’s van team logistiek en de collega’s van de sales afdeling ben je verantwoordelijk voor het optimaal laten verlopen van alle operationele processen. Je hebt dagelijks contact met transporteurs om nieuwe zendingen aan te melden en eventuele problemen op te lossen. Je maakt CMR’s voor de transporteur, je handelt uitgaande leveringen af en verwerkt alle orders in het WMS systeem. Voor deze werkzaamheden is nauwkeurigheid maar ook snelheid van groot belang!
Je bent ook het aanspreekpunt voor de chauffeurs die de goederen komen laden en lossen. Jij zorgt voor een warm welkom en bent het visitekaartje voor onze klant.
Wat wij bieden
Wat vragen wij van jou
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop “solliciteer direct!” en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!