Junior financieel administratief medewerker

Boven-Leeuwen, Nederland
Vacature is vervallen
208 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 1800 - 2100 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 32 - 40
Ervaring: -
Opleidingsniveau: MBO of gelijkwaardig
Ben jij een starter op de arbeidsmarkt of heb je al een beetje ervaring op gedaan, ben je flexibel, hou je van een uitdaging en werk je graag samen met een team van betrokken collega’s? Ben je positief ingesteld, integer, zie je vaak snel hoe iets beter kan en kun je je goed verplaatsen in anderen? Dan gaan we graag het gesprek met je aan!

Wij zijn op zoek naar een resultaatgerichte medewerker die het een uitdaging vindt om debiteuren te overtuigen hun rekeningen op tijd te betalen. Ben jij in staat om makkelijk te schakelen tussen telefoon en email plus het verwerken in diverse systemen? Lees dan snel verder

Wat bieden wij jou? 

  • Een fulltime functie in een leuk team;
  • Een maandloon tussen de €1800-€2000 bruto;
  • Reiskostenregeling;
  • Een omgeving waar veel passie, plezier en gedrevenheid wordt gewerkt;
  • Volop ontwikkelmogelijkheden: spijker je vakinhoudelijke kennis bij of volg een training op het gebied van persoonlijke ontwikkeling;
  • Tevreden van beide kanten? Dan zijn er mogelijkheden voor een vast dienstverband.

Wij zijn per direct op zoek naar een gemotiveerde junior financieel medewerker.

Samen met je collega’s werk je heel nauwkeurig en resultaatgericht aan de opvolging van facturen. Je houdt je verder ook bezig en bent voornamelijk verantwoordelijk voor de diverse mailboxen en inbound telefoonverkeer, benaderd pro actief bedrijven om betaalafspraken te maken en onderhoud het contact hierover. Jij zorgt dat jij jouw dossier helemaal op orde hebt en alles netjes rapporteert zodat andere collega’s exact kunnen zien wat de status is van het dossier.

Wat ga je doen?

  • Administratieve handelingen uitvoeren;
  • Verslaglegging debiteurendossiers;
  • Zowel telefonisch en email contact onderhouden met zowel collega als klanten;
  • Signaleren en communiceren van verbetermogelijkheden;

 Wat vragen wij van jou?

  • Afgeronde MBO 4 opleiding;
  • Rekenkundig en cijfermatig inzicht; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Jij bent integer en hebt verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Heb je ervaring in afhandelen van belastingen, invorderingen en kwijtscheldingen dan is dat mooi meegenomen; 

Even wat over het bedrijf

Het bedrijf waar je voor gaat werken bestaat al een lange tijd, al sinds 1991 en je krijgt er maar liefst 300 collega’s bij! Ze verlenen ondersteuning aan het Nederlandse bedrijfsleven, lokale overheden en woningcorporaties op breed financieel terrein en creditmanagement, (dwang)invorderingen handhaving van wet- en regelgeving, sociale zaken en woon en verhuursupport in het bijzonder. Ze zorgen ervoor dat vraagstukken bij opdrachtgevers uit handen genomen worden door totaaloplossingen en de juiste adviezen te bieden. In totaal zijn er 3 vestigingen in Nederland waaronder Den Haag, Brouwershaven en Druten.

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop “solliciteer direct!” en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Tags
Tags
nas
nijmegen
gederland
admin
zonderdiploma
wijchen
administratie
Vergelijkbare vacatures