Assistent inkoper m/v

Oss, Nederland
Solliciteer
19 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 2600 - 2800 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 36
Ervaring: Ervaren (Niet Leidinggevend), 2 ervaringsjaren
Opleidingsniveau: Bachelor's Degree

Vind jij het een sport om overal de beste prijzen te onderhandelen? Kom dan bij ons werken als assistent inkoper m/v!

Als assistent inkoper ga je je bezig houden met het verkrijgen van de juiste producten tegen concurrerende voorwaarden. Daarbij is voor een groot deel de onderhandelruimte aan banden gelegd, maar dien je goed om te kunnen gaan met in- en verkoopprijzen, wisselkoers (dollar-euro en vice versa) en daardoor sterk cijfermatig inzicht te hebben. Fouten in rekensheets of fouten in opgestelde offertes kunnen kostbaar zijn en kunnen het verschil tussen geld verdienen of toeleggen betekenen, om deze reden is accuratesse ontzettend belangrijk.

Als je de orders hebt geplaatst bij een leverancier wordt de administratie verwerkt. In de functie van assistent inkoper ben jij zelf verantwoordelijk voor het contact met zowel leveranciers als interne stakeholders. Doordat je op alle niveaus - zowel intern als extern – dient te schakelen is het van belang dat jij op een zeer directe manier kunt communiceren. Verder ben je verantwoordelijk voor voorraadcontrole en is daarmee de gene die zorgdraagt voor een gevuld warehouse. Vanaf het moment dat een order geplaatst is, draagt de inkoop zijn orders over aan logistiek, products en shipping zodat de producten ook op de juiste manier in het warehouse verschijnen en er weer vanuit vertrekken. Daarnaast werk je adequaat samen met de afdeling marketing, zodat bij eventuele campagnes een grotere voorraad in het warehouse staat.

Wat wij jou bieden

  • Het salaris is afhankelijk van jouw kennis en ervaring, maar heb jij 2(+) jaar ervaring en een afgeronde opleiding? Dan ligt het rond de €2800 bruto per maand op basis van 36 uur per week
  • Een contract voor 7 maanden, met 1 maand proeftijd én urengarantie. Na deze periode krijg je – bij goed functioneren – een contract direct bij onze opdrachtgever
  • Doorgroeimogelijkheden! Doordat onze opdrachtgever groeit, is het belangrijk dat jij jezelf ook kunt blijven ontwikkelen. Wij dragen graag ons steentje hier aan bij
  • Reiskostenvergoeding

Wat wij van je vragen

  • Jij beschikt over een afgeronde opleiding op MBO + of HBO niveau in een commerciële richting, eventueel aangevuld met Nevi (pré)
  • Jij hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse, Engelse én Chineese (Mandarijn) taal in woord en geschrift
  • Jij hebt minimaal 2 jaar (recente) werkervaring binnen een (soort)gelijke functie 

Nog even wat over het bedrijf

Bij onze opdrachtgever hanteren ze kantoornamen als bijvoorbeeld: Shanghai, Melbourne, Tokio, London hierdoor waan je jezelf altijd weer op een mooie reis. Zij zijn momenteel nog gevestigd in Zaltbommel, maar gaan rond maart/april verhuizen naar Oss. Hier zijn ze een groter pand aan het bouwen, zodat ze allemaal wat ruimer in het jasje komen te zitten. Zij zijn net één grote familie en hechten veel waarde aan een goede balans tussen werk-privé.


Ben of ken jij de perfecte kandidaat? Laat dan snel van je horen! Dit kan door contact op te nemen met de desbetreffende vestiging of direct te solliciteren via de button!

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Vragen? Neem dan contact op met mij
Tags
Tags
nas
brabant
gelderland
denbosch
oss
wijchen
nijmegen
administratie
commercieel
Vergelijkbare vacatures