Commercieel administratief medewerker Franstalig/Nederlands

's-Hertogenbosch, Nederland
Solliciteer
15 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 2300 - 2500 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 32 - 40
Ervaring: Starter
Opleidingsniveau: MBO of gelijkwaardig

Bonjour nouveau collègue !

Weet jij wat dit betekend? Top, dan kun jij in ieder geval de Franse taal ;) ! Ben jij op zoek naar een baan met veel verschillende taken waarin je veel verantwoordelijkheid draagt voor de klant en het bedrijf? Voor dit internationale bedrijf in medische kleding zoeken wij een commercieel administratief medewerker die de Franse taal beheerst. Dit in een gezellig, klein en hecht team van 10 collega's!

Laten we beginnen met de arbeidsvoorwaarden:

  • Een zelfstandige en verantwoordelijke functie
  • Salaris natuurlijk! Dit tussen de €2300 en €2500 bruto per maand op basis van een fulltime werkweek.
  • Een reiskostenvergoeding van €0,19 cent per kilometer
  • Je komt te werken in een dagdienst functie van 08:30 tot 17:00. Dit van maandag t/m vrijdag.
  • Daarnaast kom je terecht in een super enthousiast en gezellig gedreven team. Het team is niet zo heel groot en bestaat ongeveer uit 10 directe collega’s.
  • Verder ontvang jij 25 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime werkweek
  • En 8,33% vakantiegeld

Hoe ziet je dag eruit?

Wanneer je op het werk aankomt en gesetteld bent check je welke orders er geplaatst zijn en of dit allemaal nog voorradig is. Als dit niet het geval is denk je creatief mee met de klant en belt ze op om een alternatief product aan te bieden. Jij krijgt dit uiteraard voor elkaar omdat je goed weet hoe je je klant kan helpen. Daarna is het tijd om de orders te verwerken in het systeem en zorg je er ook voor dat alles netjes ingepakt wordt en klaar ligt om te versturen. ZO dat is gedaan! Tussendoor gaat de telefoon en spreek je klanten die bijv. hulp willen bij het maken van een keuze, eventuele klachten omtrent leveringstijden. Je voelt je verantwoordelijk voor je klanten dat alles goed verloopt, op tijd geleverd word en de klanten met een fijn gevoel de telefoon ophangen.

Andere voorbeelden van jouw taken zijn het begeleiden van afspraken. Het kan voorkomen dat sommige klanten een afspraak maken voor het passen van de medische kleding. Hierin help je ze en voorzie jij ze van de juiste adviezen.

Wat vragen wij van jou?

  • Je spreekt goed Nederlands maar ook Frans, schrijf je ook frans dan is dat helemaal mooi meegenomen;
  • Het liefste zien wij iemand met al ervaring in een soortgelijke functie, maar kom je net op school maar zie je jezelf in deze functie werken ben je ook welkom te solliciteren;
  • Je beschikt over goede communicatie vaardigheden beschikt en commercieel bent ingesteld, dit omdat je veel met klanten in contact bent.
  • Je werkt secuur en gaat zelfstandig te werk
  • Ervaring met exact is een pre 
  • Goedlachs! Want welke klant houd er niet van een vrolijke dame of heer?

Nog even wat over het bedrijf!

Het bedrijf waar je komt te werken is een internationaal merk en aanbieder van postoperatieve drukkleding. Zij bieden bijv compressiesokken, bh’s en meer aan. Deze worden gedragen naar bijvoorbeeld (cosmetische)operaties. Het familiebedrijf bestaat al 16 jaar en is inmiddels uitgegroeid naar internationaal merk in meer dan 70 landen waaronder het Midden Oosten, Europa en Noord en Zuid Amerika. Hierdoor zijn zij inmiddels marktleider in Europa!

Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop “solliciteer direct!” en we nemen binnen 24 uur telefonisch contact met je op!

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Vragen? Neem dan contact op met mij
Tags
Tags
nas
Vergelijkbare vacatures