HR Manager

Amsterdam, Nederland
Vacature is vervallen
20 dagen geleden Vast
Voltijd
€ 3400 - 4200 per maand
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 40
Ervaring: Ervaren (Niet Leidinggevend)
Opleidingsniveau: Bachelor's Degree

Ben je op zoek naar een vervolgstap op HR gebied? Naar een functie met veel verantwoordelijkheid en ruimte om processen te optimaliseren op zowel strategisch als operationeel niveau? Veder is het een allround functie waarbij je vooral te maken hebt met snelheid en ontwikkeling van de organisatie. Heb je interesse? Lees dan snel verder!

Ben jij gepassioneerd over de missie om verspilling tegen te gaan? Dan pas je perfect bij dit bedrijf! Ze zijn extreem actiegericht, efficiënt en altijd op zoek naar het automatiseren van repetitieve taken.

Wat bieden wij:

  • Een fulltime dienstverband van 40 uur per week;
  • Een goed maand salaris van €3400 t/m €4200;
  • 24 vakantiedagen;
  • Vakantiegeld;
  • De kans om te ontwikkelen & ontwikkeling te creëren binnen een unieke, groeiende onderneming;
  • Elke dinsdag een verzorgde gezamenlijke lunch en een wekelijkse borrel!

Wat ga je doen?

  • Het recruteren en aannemen van mensen; waarschijnlijk een flink aantal IT collega’s;
  • Personeelsbeleid opstellen en uitdragen;
  • Arbeidsvoorwaarden opstellen en inregelen van de medewerkers;
  • Het ondersteunen van collega’s in het voeren van gesprekken rondom performance, coaching en talent development;
  • Verzuimbeheer en casemanagement;
  • Overige administratieve handelingen.

Wat vragen wij?

  • Minimaal 5 jaar werkervaring, waarvan minimaal 2-3 als HR manager;
  • HBO werk en denkniveau;
  • Je spreekt vloeiend Engels en Nederlands; Duits is een pré;
  • Flexibele instelling.

Het bedrijf:

Ze zijn jong, dynamisch en tot op het bot gemotiveerd! Met ruim 200 medewerkers in dienst. Werken bij dit bedrijf betekent werken in een informele, open en uitdagende omgeving waarin je een structurele bijdrage kunt leveren aan het succes.

Het doel van de organisatie is het retourproduct zo snel mogelijk bij een nieuwe eigenaar krijgen zodat deze er veel plezier aan kan beleven. Omdat ze er van overtuigd zijn dat dit kan. Ze werken met de hele keten samen om dit te bereiken; merken, fabrikanten, retailers en verkoopplatformen. Met een strakke operatie, slimme software en een uitgebreid verkoopnetwerk; open, transparant en no nonsense.

Ben of ken jij de perfecte kandidaat? Laat dan snel van je horen! Dit kan door contact op te nemen met de desbetreffende vestiging of direct te solliciteren via de button!

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Tags
Tags
nec
nas
administratief
amsterdam