Teamleider klantenservice logistiek

Nijmegen, Nederland
Vacature is vervallen
222 dagen geleden Vast
Voltijd
Nader overeen te komen
Categorie: Administratie
Branche: -
Uren per week: 40
Ervaring: Ervaren (Niet Leidinggevend)
Opleidingsniveau: Bachelor's Degree
Vind je het leuk om een enthousiast team aan te sturen en heb je ervaring in de logistiek? Dit jonge en ambiteuze bedrijf is nu opzoek naar een teamleider voor het customer service team. Lees snel verder wat deze functie inhoud en of je in aanmerking komt.


Jij als teamleider geeft leiding aan ongeveer +/- 8 man en bent werkzaam in een warehouse omgeving. Wanneer er escalaties, uitzonderingen, spoedleveringen voorkomen zal je als nog het eerste aanspreekpunt zijn voor klanten. Jij kan goed sturing geven, zet duidelijke kaders uit en motiveert medewerkers. Daarbij ben jij stressbestendig, proactief en in staat om prioriteiten te stellen.

De dagelijkse gang van zaken zal opgepakt worden door het enthousiaste team waar je leiding aan geeft. Operationeel meedraaien zal noodzakelijk zijn bij afwezigheid van vaste teamleden. 

Wat bieden wij:

  • Een fulltime baan in dagdienst voor onbepaalde tijd;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden door middel van cursussen en trainingen;
  • Een super enthousiast team waar jij leiding aan mag geven;
  • Salaris ? Dit gaat in overleg, hier komen we vast wel uit ;)  
  • Reiskosten vergoeding vanaf 5 km enkele reis, met €0,10 ct per km.

Wat ga je doen:

  • Direct leiding geven aan het customer service team binnen onze locatie Wijchen;
  • Je maakt personeelsplanningen voor het uitvoeren van de werkzaamheden op de customer service afdeling (optimale inzet van medewerkers en middelen);
  • Je stelt samen met de Manager CS de richtlijnen en procedures op voor de uitvoering van de werkzaamheden;
  • Het ondersteunen van de medewerkers bij de uitvoering van hun werkzaamheden;
  • Bewaken van de correctheid van de gehele logistieke administratie, performance en indien nodig, het ondernemen van acties;
  • Deelname aan en zelf initiëren van operationele vergaderingen met klanten;
  • Het naleven en beheren van gemaakte afspraken (intern / extern) omtrent bestaande procedures en controle hierop, waarbij hij/zij specifiek rekening houdt met kwaliteit, efficiency, kosten, goederen-eigenschappen, charges en aantallen;
  • Onderhouden van masterdata in ERP en WMS;
  • Het op een juiste wijze onderhouden, zowel proactief als reactief, van interne / externe contacten met dien verstande, dat ten allen tijde gezorgd wordt voor een optimale dienstverlening;
  • Opstellen van rapportages en analyses voor zowel intern als extern gebruik;
  • Project management (vb. implementaties, uitbreiding business).

Wat wij vragen :

  • HBO-diploma richting logistiek/economie of vergelijkbaar werk- denkniveau met minimaal 3 jaar ervaring in de internationale logistieke dienstverlening, waarvan 1 jaar recente en succesvolle leidding gevende werkervaring in soortgelijke werkomgeving;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Klantgericht (met kritische instelling), stressbestendig, zeer accuraat en een echte teamplayer;
  • Flexibele houding ten aanzien van (verschoven) werktijden / incidenteel overwerk;
  • Goede kennis van MS office (vnl. excel & word), ERP en WMS systemen.

Nog even wat over het bedrijf:

Dit bedrijf verzorgt voor haar klanten de opslag en het transport van allerlei soorten medicijnen. Wanneer de klant de producten nodig heeft, worden deze verzameld, verpakt en gecontroleerd. Wil jij ook bijdragen aan dit proces en ervoor zorgen dat de juiste producten op tijd bij de juiste persoon terecht komen?

Ben of ken jij de perfecte kandidaat? Laat dan snel van je horen! Dit kan door contact op te nemen met de desbetreffende vestiging of direct te solliciteren via de button!

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden
Tags
Tags
gelderland
nijmegen
logistiek
nas
administratie